مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 16:472022-03-27سياسي

توقیف 20 تن شکر در بازار حافظ مشهد 


رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از توقیف 20 تن شکر جنوب در بازار حافظ واقع در مصلی با دستور مستقیم دادستانی با همکاری پلیس امنیت اطلاعات و پلمپ واحد صنفی متخلف خبر داد.

-   سیدعلی اکبر نصری آسیا اظهار کرد: پس از مراجعه بازرسان نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد و همکاران پلیس امنیت اطلاعات به غرفه های بازار حافظ طی کنترل و بازرسی از یکی از غرفه های مذکور 20 تن شکر جنوب به صورت احتکار شناسایی و مراتب جهت بررسی تخلف به مراجع تعزیرات حکومتی معرفی شد.

همچنین با کسب تکلیف از دادستان شعبه 9 دادسرای انقلاب شهرستان مشهد تا اطلاع ثانوی واحد صنفی متخلف پلمپ و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مانند گران فروشی، احتکار یا قاچاق کالا مراتب را سریعا به اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد یا به شماره پیامک 3000765555 اطلاع دهند.

به گفته نصری آسیا شهروندان می توانند به شماره تماس 124 نیز شکایت و گزارشات خود را ارائه کنند تا پس از بررسی نتیجه آن متعاقبا و در اسرع وقت اعلام شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 20 تن شکر در بازار حافظ مشهد 

توقیف 20 تن شکر در بازار حافظ مشهد